Nyheten som damp ner

Igår när jag satt å slösurfade som mest så ringde Isak=) Det var bra för då fick jag slita mig från min dator.. Vi snackade lite om ditt å datt å så frågade han mig hur det gick med karlarna. Jag sa som det var, ärlig som jag är. hade redan berättat om mitt "ragg" sist vi snackade. Sån är jag. Å så frågade jag då förstås hur det gick på brudfronten å då fick jag höra att han hade skaffat sig en flcikvän. Jag som had gruvat inför den dagen det skulle hända blev inte upprörd, förtvivlad, arg eller nåt sånt. Jag blev bara nyfiken!!! så jag fick veta lite om henne å jag kollade bilder på henne på fejjan, riktigt söt! =) Kom på mig att jag blev glad för hans skull och ännu mer glad för hennes skull. Bättre kille än Isak får man verkligen leta efter!!! Han var och kommer nog alltid vara nån slags idealkille för mig men det brukar ju vara så med första riktiga pojkvännen har jag hört många säga.

Nä så det känns lungt!! Blir nog bara lättare att gå vidare med sitt liv här i Umeå..=) 

FAN VAD NICE=)



























KRAM PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du betyder du också! <3

2009-09-11 @ 12:43:04
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att du känner så ändå. Kram på dig också! Ska bli kul med spelkväll framöver. :)

2009-09-11 @ 18:56:21
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Angie

WOOOW får jag vara med på ett hörn också :D

2009-09-15 @ 09:47:09
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0