Söndagmorgon

Vaknade riktigt tidigt imorse, typ hakv sju eller nåt sånt. Tyckte det var lite väl tidigt för att stiga upp så jag satte på tv3play och letade reda på första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Tänkte att det kunde vara bra för allmänbildningen då alla snackar om Anna Anka. Tyckte väl inte att programmet var varken bra eller dåligt..

Steg upp å kokade mig gröt, te och fixade mackor till frukost. Gick ut på min sedvanliga promenad runt Nydalasjön som jag brukar göra på söndag förmiddag. Tog längre tid idag pga den jäkla förkylningen som sprungit ikapp mig..=/ Svetten rann som aldrig förr men jag tror det är bra att svettas bort skiten!


Slagen hjältinna vid kärleksviken


Älskar höstfärgerna!


Träffade på familjen Svamp=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0