Sunny day

Solen skiner ute å jag känner mig oförskämt pigg med tanke på att det inte blivit mkt sömn i helgen, men inatt tror jag attt detr blev iallafall 5 timmar=) Varför vakna vid sex när man ställt väckarn på kvart över sju?? Jaja huvudsaken man är pigg=)

Vem fan behöver permanenta sig?? Går ju lika bra med att strunta i att tvätta håret efter två utekvällar med en massa mousse och spray;)


Blev Bodybalance och Bodypump igår med Evelina å Matilda i klassen, båda passen var härliga! Mnåste boka in nåt morgonpass med bodybalance känner jag=) Sen blev det att gå hem å hoppa i duschen å sen sätta mig vid dukat bord - min korridor är bäst!! Jag bidrog med att tömma faten av både maten å efterätten=P Å så diskade jag förstås! Blir ganska mkt disk när man är ett antal personer..

Resten av kvällen spenderades på Kuratorvägen med en hög av IDare.. =)

Fan, hur kan en person toppa ett redan underbart liv?? =)


Nydalasjön på min söndagspromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0