Togafest

yeees det blev togafest för mig igår ändå.. Hade liiite svårt att bestämma mig för hur jag skulle göra.. Men efter att jag had simmat 45 min med Stina igår eftermiddag så blev jag tvärpepp på det!! Slängde i mig ett paket nudlar å så for jag till Sofia å Emma för att knyta ihop Togaoutfiten med hjälp av korrisens vita lakan.


Bilden är oärligt kopierad från Mikaelas blogg


Tre sjuksyrror i toga=)

Det blev en trevlig kväll med klasskompisarna å några nollor.. Sen så skulle jag möta upp ID på Villan men det var fullt så jag hamnade på NH med några från klassen som jag inte känner sen tidigare.. Men men man lär ju känna dem på det viset=) Gick därifrån efter drygt en timme för det var inte det bästa draget plus att jag kände mig lite utglodd pga mitt lakan..;) Träffade på Peder på vägen mot Villan när han for därifrån å snacka en stund med honom. Sen blev det efterfest hos Jonny..


På väg till efterfesten.. va en tjej som påpekade att min klädsel inte var bra i kylan..;)
Spelade Noicemakers på högsta volym för att skrämma bort eventuella våldtäktmän..

Idag har jag stigit upp å så har jag svulla godis på välkomstmässan på universitetet med Millabus å plockat på mig diverse gratisgrejer å deltagit i X antal tävlingar..;) Man kan bara hoppas på seger nu!!

Ska väl gå ut å motionera mig lite snart å så eventuellt gå å simma innan det blir dags för att plugga.. GUUUD vad jag skjuter upp det hela tiden. Finns alltid en undanflyjt för att göra annat än det man borde.

Kommentarer
Postat av: Miken

Verkar ha varit en rolig kväll! Jag är avundsjuk! Tack för länkningen :).

2009-09-03 @ 16:42:30
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0