Gått bra

Bra dag på praktiken idag, tycker jag har gjort det riktigt bra=) Syrrorna var på utbildning på eftermiddagen så jag hade två kontor för mig själv och ett gäng telefoner att svara i. Hade förstås en annan syrra som jag lekte med under förmiddagen men relativt mkt ansvar fick jag, det är nice! =)



Ikväll ska jag fara å träna med Oskar M och vi kommer säkert bli jättestarka! ;) Imorrn är det halvdag som gäller och sen tänker jag vara ledig:) Tror jag om jag inte kommer på att jag måste skriva på den palliativa uppgiften. hade kanske varit bra att färdigställa den om jag och Maria får ett ryck i maj och drar iväg redan då. Möte på söndag om resplanerna:)

Är gräsänka för tillfället men det är bara att bita ihop.. Kommer klara det här åxå! Tänker inte göra samma misstag igen.. Nä inge mera Internet nu!

KRAM på er alla<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0