How long?

Hade tänkt stanna till kl 12 imorrn på praktiken för att sedan hinna gå på Gudruns föreläsning.. men nu är den inställd!!! =/ Ska jag stanna där längre och därmed ta med lunch eller ska jag gå hem och skriva på den palliativa uppgiften? Svårt val.. Hur ska jag göra??? kanske blir bra att gå till 14 eller nåt? Då hinner jag ju hem på fixa lite innan Stina kommer på middag:) Det som inte dödar det härdar! ;)

Har jag förresten sagt att jag ska på Megazone med Carro på lördag? Milla har inte bestämt än om hon ska haka på eller inte.. Man kan ju hoppas på det iallafall:)

Blev gym ikväll med Oskar, det var nice faktiskt att väcka kroppen till liv igen:) Nu väntar sängen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0