Ingen aning

Jag har ingen aning om hur jag ska hinna få ihop alla uppgifter känner jag. Missförstår dem hela tiden och när jag börjat på dem så inser jag att jag skulle ha valt en annan patient.. MEN det tar sån tid att sätta sig ner och gära om allt så jag tror jag får köra på den som jag har börjat på. Hoppas bara att min handledare på neurokirurgen svarar på mitt mail och att de hör av sig! Jag vill inte sitta och hitta på något som jag inte känner jag kan hitta på fullt ut för att det ska bli trovärdigt i uppgiften.

Informationsuppgiften kommer bli rätt basic s¨den är jag inte så orolig för men det känns konstigt och svårt att skriva ihop det som jag ska skicka in till skolan efteråt. Men men jag har ju "hela helgen på mig" att fixa med det förutom fredagkväll och lördag förmiddag ( då jag ska fira valborg+känna av att jag varit på brasan kvällen innan)... Jahapp slut på gnället för denna gång. Ska tametåen bli läarare och förändra sjuksköterskeprogrammet!!!




Väntar på ett sms från ponken.. Fast han kanske tar sovmorgon, vem vet? Hade då varit mys med sällskap ner till Haga:)

Hann förresten bara fara å gymma igårkväll förutom att skriva på VFUuppg.. Hade änkt hinna med att öva saxofon och springa nån mil åxå men tiden bara rinner iväg.. Suck, skulle verkligen behövt öva!!!!

Kommentarer
Postat av: EmmaS

Snälla Annika, bli lärare och ordna upp den här utbildningen, det behövs!!

2010-04-27 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0