Lite blandat

Verkar vara allt fler som droppar in på bloggen, kul=) Men lite läskigt åxå med tanke på att jag inte tänker på att folk läser den.. Men jag hoppas att jag ät hyfsat politiskt korrekt iallafall;)


Praktiken flyter på bra, jättefina sköterskor på boendet jag är på men rätt segt när man inte har fulla ansvaret. Tror det är mera jobb om man är "klar" och verkligen jobbar där. Nog likadant runtom på de flesta boenden skulle jag tro.



Är det förresten någon ensam själ som tror de har ungefär samma ambitionsnivå, intresseområde och dygnsrytm som moi och som har lust att skriva c-uppsats med mig i höst? Jag står ensam mot världen för tillfället..


Ikväll har jag skickat in uppgiften om pizza, spelat skalor å marscher samt varit ute och sprungit runt sjön. Duktigt av mig att hinna allt jag hade tänkt hinna med ikväll=) Satt och fikade tillsammans med Phimpho och en av våra vänner efter träningen, var riktigt trevligt:) Hon ska även delta i nyårsfirandet på lördagkväll vilket känns trevligt:) Nästa fredag är jag ditbjuden till henne på middag och Jonny skulle få haka på om han ville åxå:) Får se om jag har tid och möjlighet att fara dit.. Samma sak gäller väl ponken åxå.



Det lönar sig inte att deppa ihop över småsaker.. egentligen.. men det är många som gör det och det tycker jag är mänskligt! Livet ska inte vara en dans på rosor då uppskattar man inte när det verkligen är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0