Min lördag:)

Dagen började med en timmes promenad med min älskade Jonnyboy i solksken:)

Cyklade vid elvatiden ner på klädbytardagen som hölls på Hamnmagasinet och fyndade en massa kläder å så blev jag av med en massa som jag inte behövde ha kvar - NICE! Gratis shopping är grejer det:)

Sen så blev det att handla på mig lite öl och cider innnan jag cyklade hem.. Löptur ute i det vackra men BLÅSIGA vädret å efter det blev det gymmet med Oskar, könns som om musklerna har vaknar till liv nu! Synd bara att det snart är sommar, då åker Oskar till Stockholm och jag blir svag=/

Egobild - vilobild;)


Hem och laga middag å så bar det iväg till Stina för att plocka upp henne samt provsitta hennes nya fotölj och spana in de nya gardinerna:) Sen traskade vi vidare till Carlshem för filmkväll och mys;) Blev rätt sent innan hemgång men det gjorde inget för jag hade hinkat kaffe à la starkt x2 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0