Nu var det slut

Japp lite trist men skönt på samma gång! Nu ska jag bli kung på att vara kommunsköterska istället, blir bra tror jag! Fick jättebra omdömen från neurokirurgen och jag gillar verkligen carina som är huvudhandledare där. Tror att jag är ganska lik henne på många vis:) Det är bra det:) Hade gärna visat mina fina omdömen här på bloggen men jag vet inte hur man skannar in en bild som ser vettig ut och inte är alltför stor. Så det är bara för intresserade att komma förbi och hälsa på:)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och skriva på min eximinationsuppgift i moment två som handlar om matens kulturella betydelse typ. Har valt att göra en reflektion om "pizza" eftersom jag själv är väldigt förtjust i just den maträtten. På tal om mat så går det jättebra med att inte äta socker, dock äter jag russin och frukt och bär men det tycker jag är heöt okej. Det är just småätandet av vitt socker jag ville minska ner. För Jonny går det åxå bra och han är mer seriös än mig när det gälller övrig kost. Men vi har inte riktigt samma mål med det hela så det är nice att det funkar för oss båda oc hat vi kan stötta varandra:)



Gjorde för övrigt crepes till lunch idag, hade kvar tunnisar sen i onsdagskväll eller när det nu var.. Gott blev det, gjorde med champinjonstuvning:) Jonnysveckosallad är kunglig - han blir nog gift ska ni se;)




Kommentarer
Postat av: Carina

Vad roligt att du fick bra omdömen, men jag hade inte väntat mig något annat heller.

Puss i pannan

2010-04-09 @ 18:37:29
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0