Orkesterrep

Stora gäspningar från 2:a saxofonstämman ikväll.. Å många felspelningar! Ska verkligen bli bättring till nästa vecka! Öva kanske vore nåt???? Det snurrar i huvudet av alla sänkningar de har skrivit noterna i, blir att nöta in..

Ska fixa med mitt schema snart också.. Vet dock att jag ska vara där kl 08:00 imorgon bitti och att jag tänkte gå hem vid 12:00 på fredag så jag hinner se Gudrun kl 14:00. Nån som ska haka på?



Nåt som är jobbigt är när man är hungrig.. Tur man är vuxen nog att få bestämma själv vad och när man vill kvällsfika:)

Kommentarer
Postat av: Sunna

Hej Annika! Vadå Gudrun? Schyman? Isåfall vill jag med! Om jag får ledigt förståss...:)

2010-04-14 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0