PÅSK

Nu är jag hemma i Kråkberg.. Känns bra det:) Fick åka hem med Gina och Robert vilket var GULD värd=) Sjukt mkt snabbare, enklare å bekvämare att åka bil å TREVLIGARE för den delen:) dock var vi rätt trötta alla tre tror jag så det blev inte mkt snack första biten.

Idag har jag åkt med mamma in till Tärna å hälsat på Vickan och Jens som är hemma över lovet, nice! =) Å så har jag hälsat på två av mina sötisar på hemtjänsten å surra med dom ett tag. Blev att sitta å försöka skriva på lite uppgifter inne på sköterskeexpen på Granhöjden medan jag väntade på att mamma skulle sluta. Hann inte skriva så mkt dock=/ Men det löser sig...ALDRIG som Emil brukar säga;)

Sommarn är fortfarnade oviss, alla vill att jag ska jobba 8 v utom jag, vill hinna komma bort från stan ett tag¨åxå känner jag. Men det hade varít nice med ett jobb i Umeå ändå.. 5 v eller max 6 hade varit sjukt nice att få jobba:) Men det är väl bara att drömma om det skulle gå med på det.. SUCK, orkar snart inte tänka alls på det dära nå mera.

Imorrn spelar Noice Makers på Tärna Fjällhotell men det lutat starkt mot att det INTE blir att fara å titta på dem.. Ganska dyrt plus att folk komme rvara onyktra å dryga. hade varot en annan sak om jag hade varit smart nog att köpa med mig några öl hem över påsk.. Hade inte en tanke på det alls faktiskt! Vädret ser inte kul ut heller imorgon men jag ska noig ut på skidorna ändå känns det som.. Nåt måste man ju ta sig för;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0