Underbara vår!

Älskar den här årstiden, känns som om livet kommer tillbaka när solen kommer:) Har varit hemma hos pappa i Husum i helgen och vi har varit ute mest hela tiden. Lördagen for vi till älskade Kroksjö och tog en skidtur som varade HELA eftermiddagen, rätt dåligt glid under träskidorna..;) Såg jättetydliga björnspår på sköterspåret, har aldrig sett såna så tydligt förut så det var spännande ock kändes kul=)På kvällen beställde vi hem pizza och sen så kollade vi på Millenium innan vi däckade i sängen.

Idag har vi varit ute på en tretimmars promenad på förmiddagen och sen gick vi bara in och drack kaffe innan vi gick ut till havet en sväng. Sen satt vi på altanen och solade tills det var dags att käka middag och sen fara hem till stan.

Skoterstugan

 

Underbara pappa<3

 

Tittar man noga skymtar man fabriksröken

 

Havet!

 


Avslutar det här inlägget med att säga hur fruktansvärt mycket jag älskar mina föräldrar - de är GULD värda ska ni veta!  Utan dem skulle jag inte vara något, jag skulle vara död! De ställer alltid upp till 110 % för mig och de är bara ett telefonsamtal borta när jag än behöver dem. NI ÄR BÄST<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0