Att vara Annika

Det är sjukt nice att vara en Annika, håller sig alltid sysselsatt med något:) Idag har jag bl a bakat, gymmat, städat, saxat och jobbat! Världens bästa arbetskväll fick jag åxå med bl a Tobias som sällskap, sjukt charmig person! På det stora hela så älskar jag mitt liv och det är pga att jag är den jag är:)


Skål till mig själv med mig själv!





Ibland känner jag mig dock nedstämd utan anledning men det brukar ju bero på vädret eller endorfinbrist de flesta gångerna eller pms ibland. Många gånger kan jag även tänka lite för mkt.. Å då är det personer jag verkligen håller av och bryr mig om som kan få mig att må dåligt. Vill inte känna mig som världens sämsta kompis som gör allt fel eller en som dissar sina vänner! Vill inte känna mig som en efterhängsen och förtappad brud som släpper allt för en karl som inte ens vill ha mig!!! Vill inte känna mig som en tjockis med dålig självkontroll...

Skuggan av en stark AnnikaUL






Kommentarer
Postat av: ♥ Carina ♥

SKÅL!

För Annika, som är bra precis som hon är!!

Kramkram

2010-08-26 @ 09:00:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0