Bästa jobbet!

Gud vad jag trivs bra med jobbet, jag hoppas verkligen jag får jobba mera i höst men FÖRST vill jag faktiskt ha lite sommarlov.. Har sista passet på onsdag.. :) Men det som verkligen gör att jag trivs så bra är nog mina kära kollegor<3 Å vissa klickar det lite extra med såklart å de vet säkert själv vilka de är, tusen kramar till er, ni har bidragit till att sommarjobbet varit nice:)

Ikväll har allt flytit på bra, kanske beror det på att jag hade samlat energi i solen tillsammans med Stina och Jonny innan jag började kvällspasset:) Vi hade med oss båtarna också så det var extra nice plus att Stina som den ultimata planeraren även hade med sig bullar och kex plus att hon hade påmint mig att ta med kaffetermosen:)

Nu ska jag flumma runt lite sen ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0