Rumpkill

Igår var jag på gymmet och körde mest ben och rumpa tillsammans med Ida, visste på förhand att jag skulle få sota för det idag men ändå blir jag lite irriterad över att benen värker och rumpan ömmar! Så jag stegade iväg till simhallen på förmiddagen och simmade nästan 45 min för att lindra värken..Funkade bra tills Milla och jag skulle cykla och plocka vinbär, allt slutade med en shoppingtur på Strämspilen där jag blev en espresso, lite smakprov och ett par skor rikare! Milla fick espresso, smakprov och LÖKAR med sig..

Allt hade varit frid och fröjd om vi inte hade fått en kuponghäfte med oss därifrån som en snäll tjej lämnade ut, det fanns kupong med sjuuuukt billigt tvättmedel à 4 kg öfrpackning på Elgiganten så vi cyklade förstås dit för att fynda. Jag höll nästan på att få med mig en Arbetsterapeut med mig hem (hmm inte riktigt men näääästan, inte sant Milla???) och när vi cyklade därifrån höll vi för mkt vänster i en korsning så jag blev nästan påkörd av en kvinna som kom från vänster så jag svängade höger och då körde milla in i mig.. Plattfall ner på backen med cyklarna och sjuuukt mkt skratt!!! Rätt pinsamt med allt folk som passerade förbi oss helst med tanke på att en av dem verkar vara granne med mig;)


Millas knä


Fort upp med cyklarna!

 

Nöjda och glada ändå av kraschen och shoppingen


Tillbaka till rumpkill, Milla och jag cyklade hem och sen stegade i iväg på ett pass Bodypump så nu hatar rumpan mig så ooootroligt mkt.. ;) Tur jag ska dega hemma hos Stina ikväll, då blir det glad igen:) Ska gå på affärn nu och se vad jag hittar för gott att svulla!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du ansträngde dig då sjukt mycket för att få hans nummer! Synd bara att han hade slutat... Du får fara dit och köpa mer tvättmedel! ;)

2010-08-26 @ 19:41:34
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0