Tisdag<3

Underbara semester! Idag cyklade jag iväg med den blåa faran och ryggsäck med diverse smaskigheter till Stöcksjö med radion som enda sällskap:) Hade en riktigt nice stund där med bl a tre dopp och Sommar i P3:) Fick dock ett sms som frestade med glass nere på stan så jag följde mensmagens instinkt att fylla på med mera energi!!! Cyklade således in till stan och köpte mjukglass och satte mig i parken och socialicerade, nice det;)

Stöcksjön



Ikväll blir det att spela saxofon igen, den har stått och dammat sedan konserten den 6:e juni.. Många av de andra i kåren har spelat en massa den senaste veckan så jag kommer känna mig ärkekass! =/ Duschade och tog på mig min fina blåa klänning för att kompensera förfallet lite, kan jag åtminstone känna mig lite söt om inte annat;)

Nyduschad och glad i <3

 

I mina öron de senaste dagarna är Ditt Kvarter..  konstigt?


Kommentarer
Postat av: Carina

Hörde att ni träffat Tobias på er cykelutflykt :)

Det ser härligt ut där vid stöcksjön och du är så fin där på kortet.

Kramkram

2010-08-17 @ 20:10:21
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0