Bitter

Träffade nog en av sveriges bittraste kvinnor på bussen till Umeå i söndags, hon gnällde på precis ALLT! Trots att busschauffören fixade med att bussen i Skellefteå skulle vänta så gatt hon gnälla en massa på att bussen var försenad.. Blir less på de som aldrig lägger ned med sitt gnäll, gilla läget människa! Å när vi kom in till Umeå och körde förbi Östra Station så blev det ett massa skitsnack om vilket skrytbygge det var och hur värdelöst det var allting.. Suck!


Kom dock på mig själv att vara samma bittra kärring då jag var på vattengympan i måndags.. Kom dit i rätt hyfsad tid men vad ser jag? Jooo en kvinna (som jag aldrig sett där förut) har tagit min plats i bassägen, MIN PLATS! Står alltid på samma ställe när jag plaskar i vattnet och så kommer HON och tar den för den. Kände helt seriöst för att gå fam och nita henne.. Nä jag är inte bitter;) Trångt var det också i bassängen och jag höll på att drunkna hela tiden eftersom jag inte kunde stå på rätt djup å så höll jag och tjejen bredvid på att tafsa på varandra under hela passet. Vad gör jag åt detta då? Jo jag sätter mig och chattar med instruktören på FB och frågar honom om det inte var för många i bassängen! Det var det förstås men han kunde visst inte göra nåt åt det för han var för snäll.. Mitt tips till honom var att vara lite mera otrevlig för att skrämma bort de andra från hans pass;)



Imorrn blir det att klippa bort håret, får se vilken frisyr det blir! Känns då både kul och spännande:) kommer nog bli nåt inspirerat av Beckham eller Kalla tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0