Upp och ner

Irriterande med ett humör som hoppar upp och ner, men tror det beror till största del på beslutsångest inför framtiden.. Vet egentligen inte vad jag vill med alltihopa! =/ Men men jag är ändå pepp på att kasta mig ut i vuxenlivet på nåt vis! :)

Har då haft en supertrevligt kväll med glögg, massa gottis och trevligt sällskap på Berghem på den traditionella glöggkvällen hos Sofia:) Spelade maffia också och jag fick vara sjuksköterskan 3 av typ 5 ggr elller nåt.. Hårt liv! ;)

Vet inte vad jag vill komma med det här egentligen.. Men det jag vet är att kaffe smakar bra och att om man tänker på en person varje gång man dricker kaffe eller äter nåt schysst, varje gång man ska lägga sig för att somna, varje morgon man vaknar samt varje gång man tar en promenad eller ger sig iväg för att träna så BÖR man ju gilla denna person ganska mkt. De är ju bara det nice grejer liksom, för hur skönt är inte träning och friluftsliv? Hur underbart är det inte att få lägga sig och sova när man är trött? Hur skönt är det inte att starta en helt ny dag med nya möjligheter? Och nur jäkla underbart är det inte att få fylla sin mun med alldeles färskbryggt kaffe och en skvätt mjölk??? JA ni fattar kanske vad jag menar! :)

För att öka upp peppen ytterligare tänkte jag bju på lite bilder, typ favoriter i repris;)

Sommar!!!

 

Ladies night:)

 

Yran 2010

 

Tältning:)

 

Picknick med Stina - sååå sommaren 2010! :)

 

Feeest:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0