Dålig på att blogga

Jag känner att jag nästan aldrig har tid att blogga längre.. Eller jag tar mig inte tid att blogga är väl sanningen! Så är mitt liv just nu, tid har jag till en massa men tiden räcker inte riktigt till ALLT jag vill göra. Så det jag helst vill TAR JAG MIG TID TILL.. Så är det and I really like it:)

Helgen hemma var sjukt nice trots att mamma smittade ner mig med en förkylning på lördagen. Så på kvällen blev det inge Hemavan utan det blev att kika på Melodifestivalen å svulla glass för att min hals skulle bli glad igen. Men det var skönt ändå. Vad gjrorde jag hemmavid då?

ONSDAG - hann inte mkt mer än att vara social å ta en promenad med Strimma. Plus att jag lekte med Dietist XP;) Ganska genomgående under hela var att jag småpluggade min distanskurs:)

TORSDAG - Backen i Hemavan hela dagen.. Kvällen blev det slappis hemma..

FREDAG - Backen i Hemavan..=) På kvällen gjorde vi piroger å så kom lillebror hem! Vi körde bort kusinerna å flumma med dom tills det var dags att lägga sig å sova.. Alltid lika kul att träffa Anders=)

LÖRDAG - Bakade Hällakakor med mamma, jag stod för allt utbak å mamma fixade deg å gräddade bröden.. Sen komme grannen för att baka åxå.. Jag smet iväg från all städning å tog Tegsnässkidorna upp i Rauksdaln.. Åkte till tjänna där å tillbaka, tog nästan tre timmar. Gjorde en snygg kvadd på vägen hem.. ;) Mamma hade fixat semlor tills jag kom hem å två av våra grannar hjälpte oss att fika upp dem. Trevligt =) Sen så lagade jag middag till familjen - Flygande Jakob å alla åt och verkade tycka att jag hade gjort ett bra jobb=) Melodifestivalen som sagt var på kvällen..



SÖNDAG - Lätt okry som jag var så blev det en lugn förmiddag med lite småpyssel å sådär. Sparktur med mamma  å Strimma på eftermiddagen. Tidig middag å så hemfärd vid 16. Bussen var då knökfull som väntat så jag fick inte sitta med lillebror som jag hade önskat=/ När jag kom ner till Umeå hann jag mest bara hem å lämna mina grejer iannan jag agerade packåsna åt älsklingen som hade åkt en annan buss. Mysfika å sen nattinatt.. =)


Heldag på skolan på måndagen å så saxofon å frisering på kvällen. Emelie är bäst!!!!

Tisdagen blev det skola på förmiddagen å så premiärtur på Gimonässpåret. Blev 9 km i solsken=) På kvällen blev det orkester:)

Idag har jag haft skola med en jättebra föreläsare. Handlade mkt om Sjukvårdens organisation och genus typ.. Riktigt intressant! =) Efter lunch har jag gått bort till Nydala å åkt milspåret i det strålande solskenet.. 40 min på milen denna gång, rätt nöjd! =) Körde intervaller på vägen hem, sjukt jobbigt att springa med skidfodralet märkte jag!


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta studierna..=)


Kommentarer
Postat av: Stina

fullt..va blir det till veckoslutet? några planer?

2010-02-10 @ 18:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0