En dag av AnnikaULs mindre braiga

Det fortsätter som det slutade igår.. Depp depp.. Men jag tog då mig i kragen och gick på skolan och snackade med studievägledaren iallafall. Kändes bra det! Tänker nog läsa klart utbildningen plus att jag tänkte söka lite extra kurser nästa läsår åxå för att kunna göra det jag verkligen vill. Nu har till och med studievägledaren sagt att jag inte behöver jobba på sjukhuset när jag är ärdigutbildad vilket känns som en lättnad.



Tog iallafall en promenad på eftermiddagen för att pigga på mig och det hjälpte skapligt. Har världens träningsvärk sen gårdagen så jag kunde inte fara iväg på spåret kände jag. Har lagat middag med Phimpho ikväll.. Fyllda bläckfiskar med stickyrise och en stark sallad till det. Gottigott! kalasade upp lite kakor som var kvar i frysen  sedan hennes födelsedag åxå.



Före stekning.. var sjukt roligt att trycka in fyllningen i fisken!


In i stekpannan med dom!


PHIMPHO!!! =)

ska försöka motivera mig att tentaplugga litegranna inför morgondagens tenta.. Boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0