Glömt..

jag har glömt hur det kändes att tömma sin kropp på energi men idag fick jag känna på det..

Var ute på skidorna imorse å jag kände redan då att kroppen inte ville lika mkt som jag, åkte ändå tre varv på 3,7:an för att jag tänkte att jag hade fått dålig kondis och behövde göra nåt åt det.. Sen gick jag bort till Anna och där bjöds det på delikat linssoppa med vitlöksbröd. Var riktigt längesen jag träffade söta Julie och Anna! Trevligt:) Vi tog en promenad å så drack vi kaffe och te medan vi bläddrade i kataloger och drömde oss bort till landet där kontokorten aldrig säger nej.. Som vanligt med andra ord! =)

Gick hem å spelade saxofon som jag hade planerat.. Men då blev det jättekonstigt i hela kroppen och svetten började rinna.. Spelade ändå å sen lade jag mig i sängen för jag kände mig sååå sjuk. Tänkte vila men då kände jag hur magen började kurra.. kanske var jag hungrig trots att byxorna tryckte mot magen?? Vinglade mig in till köket med mamma på andra sidan luren som pepp för att laga nåt. Nu sitter jag å äter mat å det känns redan mkt bättre! Har nog inte ätit så mkt i veckan tror jag.. Oinspirerande å jobbigt att laga mat.. Brukar tycka det är kul men nu orkar jag varken laga eller handla hem nån mat..

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu har jag fått upp inspirationen till att laga mat så det är bara att titta förbi i veckan! :)

2010-02-13 @ 20:14:23
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Carina

Här kommer en masa kramar från oss alla till dig på Alla ♥ dag.

2010-02-14 @ 12:03:06
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0