Härliga fredag!

Blev en tidig morgon på MB för att plugga, gick riktigt bra! Men drog hem redan vid 11 för att hinna säga hejdå till Jonny som hade fixat lunch till mig.. Snacka om Svenssonliv, hade lagade maten och jag diskade undan berget.. ;) Behövde inte ens be om en kopp kaffe efteråt, det var redan fixat..=) Dock så hade han kollat fel på busstiden så han missade den..=/ Men till Sundsvall kom han då, tacka gud för kustbussarna!


Därefter ringde jag till Ålidhems Vårdcentral för att söka jobb men de tog visst inte emot några vikarier på somrarna. Synd! Mejlade resterande vårdcentraler i Umeå för att se om någon av dem tar emot vikarier. Fixade en anmälan till Umeå Kommun å sökte vidare i jobbdjungeln. SUCK det är så jäkla drygt! Aja det löser sig får jag hoppas!



Gick hem till Milla å sen så for vi å handlade lite inför Barnkalaset. Resterande tid av eftermidddagen gick till att tillverka partyhattar.. ;)


Kvällen spendarades med klasskompisar på Tomtebo, först tillverkade vi en massa olika pizzor å sen for vi till ERSBODA för att dansa:) Det var riiiiiktigt kul!!!!! Men jag känner att det var ett tag sen sist.. Highlights var det som spelade och jag kan inte undgå att se vad brudarna ser i dem;) kom hem strax före två men satt å ugglade till tre innan jag la ner huvudet på kudden.


 

Mm den spelade den här låten, mysig låt att dansa till! =) Dans ÄR mysigt!!!! Nu ska jag gå ner på stan och möta upp Carro som kommer å besöker UMEATOWN! Tjohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0