IKSU gästspel

Studentsportardagen till ära gjorde jag ett gästspel på Bodypumpen tillsammans med Millabus, det var kul:) Jag var hetast av alla, hade mina nya träningsbyxor som jag köpte i Sundsvall å mitt gula träningslinne från Thailand. Sjukt bra:) Tajtast ass ever!!!

Beckham - förebild!





I eftermiddag har jag läst en intressant bmotivation till den å det känns så konstigt alltihop. Va nyss en glad och motiverad flicka men nu damp jag tillbaka till deppträsket där sommaren å framtiden bara är ett mörkt hål..

 


Vad vill jag jobba med?
Vem vill anställa mig?
När ska jag skaffa barn?
Kan jag få barn?
Vill jag ha barn?
Varför lever man?
Vem ska jag dela mitt liv med?
Vill jag dela mitt liv med någon?



Suck.. Ska då snart på orkestern och då blir nog allt bra igen.. Får då en semla där iallafall.. Alltid nåt att glädja sig åt! Men då var det det där med sockerberoende.. Blir så less på allt jävla fokus, en tjej i min klass hade haft det som förbättringsarbete.. Hon nämnde bland annat att hon ville på sikt gå ner i vikt.. Herre min Gud! Hon är smal redan!!! Vad lever vi i för värld??

Det värsta är att jag själv blir påverkad i det jävla snacket.. Suck!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vissa stunder ser man bara omöjligheterna, men det är då en semla (eller annat) med trevligt folk kan vända på det hela. Hoppas att det har vänt och att orkestern var bra! Vi hörs, fina du!

2010-02-16 @ 22:17:22
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0