Min lördag

Blev en ritktigt bra dag, började den med en promenad i -21 grader runt Nydalasjön men det var riktigt härligt. Sen stannade jag på UB och läste dagens DN:) Riktigt skönt att bara sitta ner och läsa tycker jag när man är i en annan miljö. For på Konsum och sen så kokade jag mig en gröt. Spelade sax och så bar det iväg ner på Strömspilen med älsklingen som troget bar på en istapp från  Carlshem och ner dit.. Folk tittade lite extra på oss tror jag.. Jag lyckades krossa min på en gång=/ MEN jag fick krypa igenom en snötunnel iallafall och det var ju inte igår precis:)





På kvällen for jag på fest hemma hos Kristin och träffade lite folk från klassen plus att jag snackade med en av de andra killarna som var där. Riktigt trevlig kväll:) De andra tog bussen ner på stan och jag hade tänlkt cykla ner dit också.. Men blev lite avskräckt då jag kvaddade med cykeln innan jag kommit ner på IKSU eftersom jag försökte bromsa och det visade sig vara halt..(säg inget till Jonny). Träffade en massa folk utanför Origo så det blev att gå in där istället. Milla kom och mötte upp oss där och jag flirtade hej vilt med allt som rörde sig på dansgolvet kändes det som! Men Milla fick tillslut napp och jag lämnade dem ifred.. Fick fixa hans nummer åt henne när han var på väg att gå, snäll som jag är! =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Duktig wingman :)

2010-02-21 @ 12:28:30
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0