Uppiggande ord

Fick värsta komplimangen idag av en klasskompis, riktigt oväntad å allt! Blev sjukt glad:) Ibland krävs det inte så mkt för att man ska göra någon annan glad. Det finns åxå sådant som sårar mer än vad folk kan tro.. Vissa verkar inte förstå när man sagt samma sak tillräckligt många gånger - det sårar! Stina du vet vad jag syftar på..

Kunde inte låta bli..;)


Hade en riktigt bra dag på skolan, det är nåt med döden som triggar igång mitt intresse.. Det var en begravningsentreprenör (eller hur det nu stavas) sista timmen på skolan som föreläste och svarade på våra funderingar. Riktigt intessant! Jag fick bl.a. svar på hur man kan gräva upp en grav för att sänka ner en till kista i samma.. De har visst en typ karta över hur de lagt den förra kistan så att man inte ska riskera att gräva fram den som ligger där innan..

 


Ikväll blev det saxofon å en löptur.. Imorrn ska jag ringa på vårdcentralen å höra om de har nå jobb åt mig, annars ska jag försöka fixa jobb på hemtjänsten här i stan. Angelica har varit snäll å gopratat med sin chef om mig:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0