Ändrad tid

Skit åxå de hade ändrat tid på vår föreläsning idag från 13 till 12.. Inge bra det för då blev det inga skidor på förmiddagen som jag hade planerat. Istället har jag slöa framför datorn och tagit mig en promenad. Det var att sitta av tiden framför datorn jah INTE skulle göra ju=/ Fan vad kass jag är!

Igårkväll vaer jag på orkestern, spelade en massa fel och blev irriterad på mig själv. Men det är ju skitkul iallafall=) Vi ska fara ner till Stockholm och spela på kronprinsessans bröllop vilket känns enormt rolligt!!!! Har alltid gillat den tösen=)

 

 

 

Förresten, måste bara vråla av mig lite...

 

 


JAG ÄR KÄÄÄÄR I VÄRLDENS GOASTE!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: Carina

Annika!! Nu säger jag till på skarpen! Du måste tillåta dig att "slöa" som du säger utan att känna dig kass. Ok???

Jag tror faktiskt "din goaste" instämmer :)

Kram

2010-01-20 @ 19:17:10
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad tufft att få spela då! :)



Håller också med, man får slöa. Det är ganska skönt. :) Men typiskt att de ändrar tid sådär när man har planerat nåt.

2010-01-21 @ 09:22:18
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0