Premiärtur på stadsliden

Åkte skidor idag, blev tre varv på 3,7:an på stadsliden. Gick inte så jättebra eftersom jag hade så dåligt glid.. Men det ger bara mera träning! ;) Resten av dagen gjorde jag inte så mkt mera förutom att jag spelade sax å föröskte få lite ordning på studierna.. Men det gick inge vidare. Lagade jättegod middag, Flygande Jakob å så läste jag ut en bok. Tog promenad med Angelicas gammhund å sen drack jag kaffe hemma hos brodern med hans kompis Markus. Sen så blev det koas å dumt alltihop å jag vill bara spola tillbaka tiden å göra allt ogjort..

Kommentarer
Postat av: Stina

RING om du vill ventilera, prata är bra!!!

Megakramar Stina

2010-01-04 @ 08:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0