Roligaste spåret ever

Har varit och kört SM-spåret på Stadsliden två dagar nu och jag måste säga det att det är det roligatse spåret jag någonsin åkt på. Det går upp och ner i princip hela tiden och det är sjuuukt jobbigt men samtidigt rikktigt kul med alla nedförsbackarna=)


I fredags blev det en hel eftermiddag och kväll tillsammans med Stina. Vi gick först ner på stan och kollade in rean samt shoppade litegranna. Jag köpte en jättefin t-shirt som jag oturligt tappade bort innan vi var hemma. Gick tillbaka samma väg för att kolla om jag skulle hitta påsen men det var lönlöst. Så det blev 2 ggr fram och tillbaka till stan plus 10 km skidor. Resten av kvällen låg jag däckad på Stinas soffa och hon skötte servicen av sin utmattade vän, MAT, FIKA, KAFFE å CHEECE BALLS.. Det å en hel massa surr då vi hade några händelserika veckor att ta igen.

Igår åkte jag skidor och så käkade jag pizza med bästaste Emil nere på stan - sjuuukt gott och sjuuukt trevligt sällskap, snygg var han åxå! ;) Inte illa, inte illa. For hem till honom sen å drack kaffe, världens bästa kombo är faktiskt pizza och kaffe, då vinner man mig! Blev en hel massa skidsnack å sånt vilket jag nice med tanke på att inte många delar det intresset:)

På kvällen gick jag förbi Björns fest en stund, kände mig helt fel. Var osminkad och opiffad å nykter vilket inte var den bästa kombon för fest. Ångrar verkligen att jag gick dit för de fick bara skit med sig och ett sjäålvförtroende på bottennivå. Men men that's life and that sucks! Får trösta mig med goda vänners sällskap idag ioch kanske en skidtur altenativt promenad runt sjön.. Får se helt enkelt.


LOVE HURTS
Så sant som det är sagt, värst är det för tjejer/kvinnor - det är jag övertygad om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0