Söndag

Idag har jag varit ute å åkt tre varv på Stadslidenspåret. Var sjukt mkt folk och jag körde om alla utom en så det kändes rätt bra;) Men det förstörde Emil med att säga "Mjo fast de flesta tycks ju bara promenera runt på skidorna, inget roligt att köra om sånna, bara irriterande" Så då var jag ingen superåkare ändå..=/ Hehe=)

Dagen har gått sjukt fort idag, skidorna å ett samtal med gullstina å saxofonspel är det enda jag har åstadkommit denna söndag. Ska dock snart iväg å valla skidorna med Linda så då får jag då nånting viktigt gjort iallafall. Är bjuden på middag ikväll hos självaste Jonnyboy så jag förväntar mig en smakupplevelse utan dess like (jaaa det är hans mamma som har lagat maten..) Hehe.

Trevlig kväll igår hade jag åxå tillsammans med fina klasskompisar och mina underbara faddrar hemma hos Kristin på Nydalahöjd:)

Åhå julklappsskjortan är på!




Kommentarer
Postat av: Stina

snygg skjorta!!

2010-01-10 @ 18:00:36
Postat av: Emil

Glädjedödande är något jag är riktigt riktigt bra på; )

2010-01-10 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0