Sur bitch

ja det är min och många andras recension av vår kära kursansvariga.. MEN mig sätter hon sig inte på, inte än iallafall.. Men jag vet att många har tystnat pga hennes bitchiga framtoning. Så min uppmaning till er alla söta sjuksköterskestudenter - säg något för faaan! Jag känner mig som en idiot som ens öppnar munnen och svarar på hennes frågor.. För jag kan inge mer än nån annan i det här ämnet.. Å jag framstår som ett jäkla pucko de gånger jag gissar mig till fel svar på hennes frågor..


Kommentarer
Postat av: frans

Meh, hennes dum-pauser efter onödiga frågor är bara irriterande. Kan hon inte acceptera att hennes pedagogiska teknik inte funkar och att hon får svara på sina egna tråkiga frågor? Tur att det är en kort kurs så man slipper henne snart. Egentligen borde vi utse en student per föreläsning som får i uppgift att svara på alla frågor, oavsett om denne kan svaren eller ej. Så flyter allt på lite smidigare, hehe.

2010-01-08 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0