Vill bara skrika rätt ut!!!

Ja det är verkligen så men jag förösker hålla tillbaka, det är inte kul för andra att höra på.. Man kan inte bara snacka om samma sak hela tiden å vara uppe i det, man ska låta annat i livet få ta plats i konversationerna med sina vänner å de ska få snacka om sitt åxå. MEN jag vill skrika rätt ut hur JÄVLA NICE Å VACKER Jonny är!!!! Det ska inte vara jobbigt att känna starkt för någon, det ska vara sköönt.. Men jag vet att det kan vara skrämmande eftetrsom det finns risk för att bli sårad å att den andra parten inte känner lika starkt.. Men vad gör det egentligen??? Känslan jag får av att vara med honom och veta att han vandrar på samma jord som jag gör att jag blir lycklig i hela kroppen!! Skit samma om han inte skulle känna lika mkt, to bad för honom liksom;) Jag mår ju bra av det:) Såå nu är det slut på att vara rädd Annika, du har inget att förlora på det!


Är då hemma i stan igen efter visiten i Sundsvall. Nyårsafton var riktigt lyckad med god mat å gott sällskap:) Jag glittrade som aldrig förr å pojkvännen sprakade av mer sköhet än fyrverkerierna. Tog inga bilder under kvällen men jag hoppas på att det finns nyårsbilder att sno på Facebook inom kort;) Skålade in det nya året med  ABBA å sedan blev det lite dans på vardagsrumsgolvet till bl.a. True Believer med E-Type (ja det var jag som hade lagt till den på spellistan). Sen så sov vi borta som gammkoen å fick skjuts hem idag av roligaste morsan ever (näst efter Biggan förstås). Restiden fördrevs med att läsa lite å prata MKT i mobilen med bl.a. pappa å exkorrisen Mia. Smidde lite halvplaner för sommarn;)



Har käka studentföda sen jag komme hem å läst igenom bloggar plus kolla lite gamla bilder på snygga personer på facebook. Ha tagit upp ett kilo kycklingklubbor fårn frysen för att kunna påbörja min matlagning imorgon. Ska väl dra iväg å storhandla tänkte jag å fylla upp skafferiet å frysen inför en aktiv vårtermin. Linda ringde å tyckte att jag skulle satsa på skidorna i vår å dissa inneträningen på IKSU eftersom hon känner av min typ A personlighet.. MEN jag tycker jag har gjort det sjukt bra under lovet faktiskt, helst på tisdagen då jag satt i princip hela dagen. Nää nu ska jag fortsätta med att vara hemma igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0