Fortsätter där jag slutade igår

Att lyssna på Backstreet boys, själklart bara de riktigt gamla och smöriga av deras låtar! De är faktiskt riktigt bra deppmusik och ibland känns det bara sååå underbart att låta tårarna att komma i floder! Jag ar på Sommaren i City igår tillsammans med Stina, David och Emil men kände mig inte riktigt närvarnade på hela kvällen.. Tankarna fanns på Kuratorvägen å allt som det inneburit för mig. Kramsjuk till tusen och en fruktansvärd känsla av ånger.. Jag vill bara vrida tillbaka klockan några månader och ställa allt tillrätta igen. MEN jag kan inte ändra mitt sätt att vara, sån här är jag och duger det inte så är det väl inte värt att försöka igen.. Men jag kan ju förstärka de bra sidorna av mig och tona ner de som är mindre bra:)

All I have to give

Låten som gör att tårarna bara öser ner på kinderna.. =/



Det som då känns helt otroligt underbart är att min älskade farbror Kent kom och besökte mig igår efter jobbet, han kom och hämtade upp mig på jobbet id 14 tiden å sen så umgicks vi till 19:30! =) Det blev kaffe och jordgubbar, PRAT, powerwalk runt sjön (ska då bara påpeka att han klår alla mina vänner i tempo å det trots hjärtop!!! ) SURR och pizza på Tre Kronor samt ännu mera prat;) Gick bara på djupet som vanlligt:) Fick äen ett Bluetooth headset till mobilen så det blir nice när den kommer tillbaka från lagningen:) TUSEN TACK!!!! Verkligen en underbar eftermiddag med personen som har världens snällaste (och brunaste) ögon <3 Fick inga bilder på honom men jag kan ju bju på en äldre upplaga av honom=)

KENT



Idag är första dagen på min tredagarsledighet.. får se vad den har att bjuda på.. Ett som är säkert är att jag kommer gå runt som i en dimma av rosa moln och jobbiga tankar.. Men jag tänker då ha kul åxå:) Ska snart bege mig på en löptur innan det blir alltför varmt för att orka röra på sig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0