Helg<3

I helgen är det Millabus som står för bilderna! Hon är nämligen i staaan och vi har redan hunnit busa med varandra trots att hon kom hit först vid 20-tiden ikväll:) En säng på Ersboda har vi hunnit med besök på Coop Forum där hon fyndade Talgbollar och jag tvingade henne att bli min sugardaddy bokstavligt talat då hon fick köpa mig lösiktsgodis som senare under kvällen svullades. Vi for även en sväng på McDondalds för att Anders skulle klippa upp ett lås på ett av de anställdas skåp för att få tag på sin lägenhetsnyckel som låg i ett par byxor som ar i skåpet (pust å stön, tror det var den korta versionen det här). När mannen gjorde sitt lekte barnen snällt med Legoklossar storlek XXL och tillverkade således en röd tax (bild kommer senare när Milla fått tummen ur)..  Sjukt nöjda kunde i då åka hem till Kuratorvägen (där kärleken bor sedan förra åren för de som inte visste det). Gluntens väg kan ta sig någonstans;)



Fick även en jättefin present som jag börjar överväga att tillverka en sänghimmel av, så fint ar det randiga paraplyet som jag fick av henne<3 Vem fan behöver karlar när man har fina vänner som mig??? Å så har jag ju ladda ner en gofilm som jag väl få kika på om det blir nödår eller nåt.. ;)


Träffade min storebror btw när jag badade ikväll, han är såå söt!!! Helst på denna bilden;) Han hade badat där med Kevin å jag missade dem just.. Men jag hann då surr ett tag iallafall med gullepluttarna:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0