Helgen

Blev att fara på markanden i Nordmaling på lördagen tillsammans med pappsen. blev inge större inköp.. Käkade Kolbullar för första gångnen i mitt liv och jag tyckte det var gott:) Efter att vi andrat runt på marknaden för i till Könsa och badade:) Hann sedan bara lämna av grejerna i Husum innan vi fortsatte till Kroksjö för byafest, var riktigt trevligt:) Det var middag och tipspromenad med priser, jag och Kent vann tyvärr inte=/ Men var sjuukt mätt efter lördagens bravader..

Igår var det regningt och grått och jag gick bort till Carina och Ulf och socialicerade med dem, var mysigt:) Lillkusinen hade fyllt tonåring på fredagen och jag fick därför äta av tårtan som bliit öer från dagen innan, marängtårta som är lite av en favorittårta för mig:) Sen så gick jag bort till mormor och käkade middag där..

Kvällen bjöd på vackraste sällskapet men sjuuukt mkt smärta och tårar.. Men det går inte att ändra på vad andra känner eller inter känner.. =/ Jag vill, vill VILL!!! Men tjata hjälper inte.. Tårar hjälper inte.. INGET hjälper.. Kan bara se på hur kärleken försvinner från mitt liv.. =/

Kommentarer
Postat av: Carina

Kärleken kommer åter goa du, när du hittat "den rätte" Var så säker!!

Styrkekramar ♥

2010-07-26 @ 09:41:30
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mikaela

:( så sjukt jobbigt.... hoppas det känns bättre snart! kramar Mikaela

2010-07-26 @ 11:37:11
URL: http://mikariana.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänker på dig!

2010-07-26 @ 20:02:33
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0