Overkligt

Mm allt som skedde igår känns helt overkligt, tur jag har helt underbara vänner som ställer upp<3 En ganska nyfunnen vän fanns verkligen för mig och såg till att jag inte behöde vara ensam. Plus att jag fick i mig mat å jordgubbar:) Såg en rätt IQ befriad film också, precis vad jag behöde! Men jag började gråta några gånger då det blev för sött.. "What happens in Vegas" hette den och var rätt kul faktiskt! =)



Värsta stormen inatt åxå och nu är det sjukt varmt trots att det är mulet utomhus.. Håller på att baka bröd på två paket jäst plus att jag har kastat in både täcken och kuddar i tvättmaskinen - kan behövas ibland!!!!

Men i tanken finns bara ett ett ett... kommer inte ge upp så lätt denna gång, vissa saker i livet är värda att kämpa lite extra för <3 Solrosen som slog ut igår och drömmen i natt är två tecken på att jag inte ska glömma så lätt...



Uppiggande låt iallafall, påminner om Jonnys grannar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0