Bröllop

Idag har det varit kungligt bröllop tillsammans med Stina, vi har varit bäknade sen strax efter 13:00 idag=) Tog en promenad efter 18 nångång med annars har det varit hårt! :) Kul med all historik som man får på köpet! Vi åt god panacotta som Stina hade gjort och så lagade vi god kycklingrätt till middag:)

Ögonen tårades på oss båda då de fick varandra i kyrkan.. men så ska det vara på bröllop!

Första parkett



Bara axlar är passande  i kyrkan;)



Fina Stina:)

ska lägga upp mer bilder sen från dagen då jag får bilderna av Stina..  Kan ju säga att jag är sjuuuukt imponerad av Silvias klänning och så gillade jag verkligen talmannens frus klänning som var alldeles orange:) Hoppas verkligen jag hittar någon bild på henne! Stina gillade Mette Marit och det gjorde jag också men det var en volang för mkt över henens mage enligt mitt tycke.

Madeleine och Silvia var verkligen sjukt vackra!



Men guuud jag kan inte bestämma mig vilken som hade finast klänning! Men allra snyggast var ju klänningen som Victoria hade igår!!! Så fruktansvärt underbar<3 VILL HA!!! VILL HA!!!

 

Sjuukt fin är även slöjan och diademet som kronprinsessan hade på sin stora dag..då menar jag SJUUUKT snygg:) å buketten var ju jättefin!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0