Bröllopstankar..

Sitter å kikar på lite klänningar å ringar mest för skoj å det slåt mig hur kräsen jag är! Shit hittar typ inget som jag verkligen ill ha! Hittade dock tå ringar som jag tycker ser helt okej ut men jag tror fortfarande favoritringarna är de som jag lagt upp i tidigare inlägg..


Klassisk och riktigt snygg!

 


Vacker ring, lite kul är det att den heter Sommarvind Annika




Två schysta brudklänningar..

 

 

Det går alltid att drömma sig bort för en stund, härligt att bara klicka runt på nätet för att se ad man kan hitta för roligt i bröllopsväg:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Som jag tittade på brudklänningar våren innan bröllopet, det var inte klokt :)

2010-06-25 @ 12:36:29
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vad fin den andra brudklänningen du visa här på bloggen var.

Jag ska gifta mig och skulle gärna vilja veta vart du hitta den?



2010-12-30 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0