Halvlek

Nu har det gått tre veckor sen jag fick pussa på min <3  senast vi fick vara tillsammans!!!  Det fdröjer typ ytterligare tre veckor tills i får vara med varandra nästa gång å jag tycker det har gått bra att vara ifrån varandra helst då jag jobbar! Då finns det inte så mkt tid att sakna och längta på plus att kvällarna brukar vara fullbokad av träning och filmer.. MEN i helgen hade visst Umeå tömts på folk så det har varit mkt tid att sakna <3 plus att jag självklart har saknat alla vänner!!!

MEN har jag inga vänner??? Ibland kännns det som så..=/ Varför ska jag ringa, skriva och greja när det liks inte är någon som är på att hitta på nåt?? Varför tackar de nej?? Varför hör de inte av sig?? Har jag dissat mina vänner för pojkvännen?? Finns det andra som de föredrar framför mig?? Har jag gjort något fel?? Ska jag ändra på den jag är?? Jag vill då inte att de ska vara på det här viset iallafall.. =/



Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är din vän! <3

2010-06-28 @ 13:05:33
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0