Tenta och bröllopstankar

Idag är det dagen T - tentadagen! och kvällen med stort R för att citera Stina;)

Så sjukt många låtar det finns som jag bara ÄLSKAR!

Har inte hittat några fler ringar, suttit å googlat alliansringar igen för skoj, är fortfarande dessa två som jag tycker kan funka för mig!

 

 

Det sjuka är att jag inte kan komma fram till vilken jag tycker bäst om, den första tycker jag är snyggare men den andra känns mer "Annika".. Svårt, svårt.. MEN troligtvis så har jag ett tag på mig att lista ut vilken som jag ska välja;)

 

Kommer bli MINST lika fin som Beckham när jag gifter mig, hennes klänning tilltalar INTE mig!

 

 

 

Nu TENTA! Återkommer.. :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Håller med dig om att den senare ringen är mer "annika". Här är några låtar jag lyssnar mkt på nu, alla av Ted G:

-när du kommer

- så mycket bättre

- come give me love

- i dröm och fantasi

- öppna din himmel

Ett litet tips sådär :) megakram

2010-06-03 @ 09:52:19
Postat av: Anna

Jag tror den första ringen skulle passa dig också :) Kram kram!

2010-06-03 @ 19:07:27
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0