Tunga minnen

Jag sitter ocj kollar igenom gamla bilder från högstadiet och gymnasiet.. Det finns en hel del som berör mig mkt när jag ser dem och jag minns känslan som jag hade under den tiden.. Delar med mig lite av de glada bilderna också som speglar Annika, den riktiga Annika! Annars blir allt så dystert. Minnena från den tiden är även glada, jag gjorde mkt roligt som också visas på bilderna men det som kändes inombords var inte lika roligt. Tänk vad ÄNNU mer roligt jag hade haft om jag sluppit bära på dessa... MEN nu är det NU och jag kan inte annat än att försöka glädjas åt det som är här och nu:)

 

<3

Blir ledsen i ögat då jag tänker på mina bröder, vad de har fått stå ut med under de svåra åren.. Anders är en av de tre männen i mitt liv, älskar honom fruktansvärt!!! Gör nästan ont i hjärtat då jag tänker på det..

 

En liten Annika på julafton

Julafton = buffe = kaos = sant eller hur mamma?? Kan skratta åt det idag =D

 

Fin bild på fina vänner

Kommer att tänka på hur underbara vänner jag har haft och fortfarande har när jag ser denna bild på mig och Emelie. Vad hade jag varit utan dem??

 

Tuffa tider, tur Annika var och är en tuffing!

Vad gör man inte för att få fara till Norge och spela med en stor orkester??? Kämparglöden inom mig är enorm, det vet iallafall min familj! Fan vad jag är stolt över mig själv!!! :)

Liten och skör men jag fick iallafall följa med:)

Bild från lärakännagrejen i början av gymnasiet då vi fick sova under en presenning med folk vi inte kände:)

 

Ung Annika i sitt rätta element - KROKSJÖ<3

Bilden är tagen 2006, samma år som jag blev offentligt fri från BUP och samma sommar som jag tog körkortet! Fasen vad jag ser fräsch ut i sommarblont hår:)

 

ANNIKA ;)

"råkade" klätttra upp i ett träd.. bara för att! ;)

Saxen har räddat mig måååånga gånger!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fin Annika, inuti och utanpå!



Klättra upp i ett träd i foppatofflor, haha :) Och Mosjöen. Det var längesen!

2010-06-21 @ 10:07:03
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Fina Annika!! Du är en fighter!!

Med ett stort ♥ på rätt ställe!!

2010-06-21 @ 21:28:29
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0