Bröllop och Barn

Är lite kluven men jag är sugen på att en dag vara den som står framför mina nära och kära och lovar bort mig till mannen i mitt liv.. Det är så vackert, så stort! Samtidigt tror jag det är chill att bara leva tillsammans hela livet, sida vid sida utan att lova någonting inför andra. Huvudsaken det känns rätt för båda så spelar det egentligen ingen roll hur man väljer att göra men jag har förstått att det underlättar att vara vigda om man ska ha barn och sånt.



Kom på mig själv att tänka på barn häromdagen också.. Vet inte vad jag vill men jag har nästan alltid haft en bild av mig med två eller tre kids:) De ska hörja med varandra och det kommer att vara ett jäkla liv men jag tror det är bra och rätt så normalt! Iallafall var det så hemma och när jag tänker tillbaka på det så är det bara positiva minnen från mina bröder.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan helt klart se dig som både fru och mamma :) Men när det blir, det får tiden utvisa!

2010-03-23 @ 08:46:28
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Carina

Haha, ja det underlättar om man är gift och ska ha barn. Om det underlättar när man har sånt, vet jag inte =)

Kram

2010-03-23 @ 19:44:26
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0