Går i bröllopstankar..;)

Ibland funderar jag på hur jag kommer att se ut som brud.. Kommer antagkligen att bli en vit klänning med snörning i ryggen för de är ju bara såååå snygga! Tror jag ska skippa axelbanden åxå så att mkt fokus kan riktas mot min vackra rygg och mina breda axlar.. Vet inte om jag ska ha en bred eller smal modell på kjolen.. Kanske lite diskreta pärlor inbroderade??

Eller kanske man skulle ha haft en nätt, enkel brudklänning med spets å långa armar??

Det finns så sjukt mkt att välja på ju.. Men jag tror inte jag kommer att välja en kort klänning, inte min grej plus att mina ben alltid är blå och söndermosade! ;)

Den här tycker jag är rätt fin:)



Det där med ringar.. Någon av de här skulle jag inte tycka vara helt fel eller då en vanlig enkel slät guldring. Vitt och rött guld går helt bort för mig!!! Det ska vara traditionellt gult guld=)



Vilken tycker ni är finare av dem?



Liljekonvaljer, fredskallor eller rosor (röda eller vita) är det som gäller i brudbuketten! Så är det bara, gubben får välja mellan de alternativen. Absolut ingen bukett a là Mette-Marit för mig, den var helt förskräcklig ju!



Musik då? jag har hafr lite fundeirngar runt det där men kommer inte på någon annan fler låt än "Det vackraste" just nu.. Den är traditionell å tråkig kanske men den är kung! =) "The rose" är åxå bra kom jag just på.. =) Ett vackert trumpetstycke spelat av Emil hade inte heller varit helt fel:) På bröllopsfesten kommer "segertåget" att spelas eftersom den kommer väcka gamla minnen hos en av brudens väninnor samt forhoppningvis även hos brudgummen;)


Maten kommer nog mamma få stå för eftersom hon är kunglig på att laga god mat, eller så då svärmor för hon är åxå bäst! :) Gott vin ska serveras till maten och det ska vara starkt och sjuuukt gott kaffe till tårtan!


Choklad ska det va!



Sommar, Vinter, Vår, Höst??? Alla årstider har sin charm..
När skulle ni helst vilja gifta er?

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej här kommer segertåget ;D

2010-03-26 @ 23:54:26
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Stina

skit, du har ju tänkt mer än mig, å jag har ju ändå en ganska klar bild över mitt drömbröllop. Men du glömde en sak, en av brudens vännior vill nog hålla ett tal... Jag gillar den breddare ringen och personligen skulle jag vilja ha ett vårbröllop eller midsommarbröllop som mamma och pappa.

2010-03-27 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0