Sjuuukt skönt att vara ledig:)

Ha varit asfint väder idag och jag har verkligen känt mig ledig! Inte i tanken dock.. De ringde från psyket idag och hörde om jag var intresserad av att komma på intervju så jag ska dit på onsdag.. Vad vill jag? Ska ställa en massa frågor tänkte jag så jag blir säkrare och bekvämare..

Kan inte vara ledig en hel sommar, skulle bli helt deprimerad och det håller mina föräldrar med mig om;)

Vad har jag gjort idag då?

Försökte kolla på den palliativa uppg men hittade forfarnade inga artiklar så jag la ner det efter tio minuter.. Så det blev att åka en sväng på milspåret på Nydala. Alldeles nypistat så det kändes lite löst och dåligt med glid under skidorna. Ändå körde jag runt på 42 min så jag var rätt nöjd. Mindre mjölksyra nu än för två veckor sen=) NIIICE!

Sen satte jag mig i solen och läste och käkade bullar å kakor.. Sen kom Milla förbi och då blev det mera fika.. Satte mig sen hemma hos dem å surrade ett bra tag=) Hem och saxade lite, lagade middag och gick hem till Jonnyboy och käkade. Löööve that man<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0