Sunny day

Världens vackraste väder idag, dock en heldag på NUS. Men det har varit nice det åxå, intalade mig själv och "kollegorna" att resten av Umeå låg bakis och att de dörför inte var någon annan som fick njuta av vädret;) Har bla skrivit en epikris idag, lite svårt med tanke på att vi inte haft hand om patienten någoting. Men det är väl en konst i sig att kunna hantera sådana situationer.

Ett gäng blivande sjuksköterskor:)



Fick feedbacksamtal med handledaren idag åxå, jag är visst målinritkad och driven enligt henne och "inspirerande". Tror jag ska ta det som en komplimang:) Tiptop i bemötande och kommunikation med patienteterna åxå - samma visa varje praktik. Det jag behärskar redan är det de rosar men det kan kännas som om jag inte får tillfälle att utveckla andra bitar som jag har svårare för.. MEN som sagt, jag siktar högt under denna placering med mållinjen i sikte! Känns kul framför allt=)



Sommarjobb?? Vad händer??



Efter praktiken bleve Konsum och sen så laga mat till me, myself and I=) Kycklingfilé med lite blandat och spaghetti - blev bra=) Bara att kasta i allt man gillar så blire oftast nice!  Blixtvisit med kramar och massage hos Millabus och sedan promenad med Stina:) STOOOR kopp te efter det och en massa surr förstås;) Vi har en klar målbild över sommaren som bla inkluderar cykel, sandaler, en skål nötter och en utservering..=)

Tulpaner till Stina - because she likes them! =)




Imorrn är AnnikaUL ledig, blir att hoppas på vackert väder (SKIDOR!!!!) och så ska jag försöka spela lite saxofon och ögna igenom en vetenskaplig artikel..

Dissade söndagsbion btw, börjar vara lågvattenfilmer känns det som =/ Får trösta mig med att filmen vi såg igår var riktigt bra:) Annika goes toffel;)

Kommentarer
Postat av: Stina

tackar!! ha det så bra på skidorna!!

2010-03-22 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0