Utdrag ur min "Kobok"

Mamma<3
Tack för att du finns!
Du är inte bara min största stöttepelare utan också men allra bästa vän.
vi har så himla roligt tillsammans och vi är nog inte riktigt klok nån av oss.
Men intelligenta är vi, inte minst när det gäller geografi eller vad säger du?=P
Det känns så härligt att vi har kommit varandra så nära de senaste åren,
synd bara att det blev som det blev.
Jag älskar dig mer än någon annan på denna jord!
Många kramar //Annika 24-05-05


Jag blir alldeles tårögd då jag läser det här.. Det stämmer lika väl nu som det gjorde då för nästan fem år sen nu!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina ord till din fina mamma ♥ ♥ ♥

2010-03-14 @ 10:36:40
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0