Bästa "hålla igen metoden"

Ta på dig ett par för trånga jeans med hyfsat hög midja.. Jag lovar att aptiten sjunker ganska drastiskt plus att det inte får plats så mycket bukfylla innan det tar stopp! =D Käkade gröt med russin och blåbär à la Bäck men jag addade extra kruskakli till fiberhavregrynen.. Å så några blad vitkål med litelite kaviar.. TILL MIDDAG=D Snart tillbaka i förra årets diet känner jag.. ;)


Snyggannika kommer tillbaka med solbrännan i sommar hoppas jag!



Jag är nog rätt så lättpåverkad av omgivningen har  jag insett.. iallafall av de som står närmast, på gott och ont!


Håller på att skriva å skriva.. Det får inte plats allt jag vill plita ner =/ Suck less less..

Shit vilka ben!




Kommentarer
Postat av: Gina

eller bra retuschering......

2010-05-05 @ 22:39:07
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0