Härliga dagar!

eller ska jag säga kvällar? Igårkväll bleve gymmet med Oskar och jag skämde ut mig lite lätt med att få stången över magen för jag inte orkade prata och gymma samtidigt;) Sen så stack jag iväg till Maria som fyllde år och fixade nice tårta med henne, bästaste Emil, hennes bror och hennes pappa:) Riktigt trevligt! Sen drog jag på Origo och mötte upp Milla där å vi dansade oss svettig x1000 innan det var dags att fara hem till äsklingen för att sussa sötast<3 Kul att ta lite dans sådär mitt i veckan=D

Svettiga brudar svalkar sig!

 


Idag bleve plugg fram till halv fem nästan å sen så umgicks jag med Millabus och hennes kollektiv tills det var dags för Rix FM Festival tillsammans med henne och Robin. Guuud vad Darin var bra! Ola var inte fy skam heller men jag föredrar Darins framträdande ikväll iallafall:) Fick även se Velvet och Linda Bentzing och några andra svenska artister:) Riktigt nice! Träffade en gammal kursare på vägen hem åxå som jag surrade med:) Han hade återgått till att vara byggnadsarbetare..

DARIN:)

 

BRUDAR

 

Tillbaka i gamla banor, det är något med våren å Milla som gör attt det börjar spritta lite extra i kroppen:) Imorrn blir det plugg å yra.. Å dimma;)

 

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag ser grymt sliten ut på första bilden...



Det är vår, släpp Annika och Milla fri! :D

2010-05-27 @ 23:14:02
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0