Resfeber

Den slog mig nu! Jag åker imorgon bitti, shit alltså!!!! Känns helt overkligt måste jag verkligen erkänna, tiden har gått så fort de senaste veckorna så jag har inte hunnit med alls:S Men men flygen verkar då gå så det är väl bara att hoppa på och hoppas på det bästa:)

Fixat en sallad åxå att ha å käka på imorgon i väntan på att planet ska lyfta från Arlanda.. Blir aweswome:)

Praktiken avklarad nu.. känns konstigt tomt inombords, kommer inte få veta hur det går för alla mina söta tanter på äldrecentret..=/ Det är iallafall två styckna där som hoppat rakt ner i mitt hjärta<3 Såååå söta och roliga att snacka med!!! Plus att min handledare gav mig styrka inför framtiden att jag kan vara mig själv och att det är bra:)

Kommentarer
Postat av: Carina

Hallllååå!! Nu vll jag höra hur det var i Kroatien? Är det värt ett besök??

Hoppas ni har haft det bra!

Kram kram

2010-05-17 @ 22:18:19
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0