Valborg - Niceborg!

Det blev en härlig valborg med gott sällskap och god mat:) Gick iväg en sväng på campus också och lyssnade på Deportees, de var riktigt bra:) Men bäst var jag och Robin som dansade i leran med våra kängor=D Sen så dansade jag typ hela kvällen hemma hos älsklingen plus att jag flummade runt och tömde resterna från bordet. Suck Annika, suck!

Resten av helgen har det varit plugg känns det som med undantag från filmkväll med Milla och Andre, vi såg Pineapple Express som visade sig vara en helt sjuk film! :) Å så blev det en massa träning idag, tror min rumpa och mina ben kommer att hata mig imorgon;)



<3 underbara, älskade <3

 

Ska försöka tänka på det du sa till mig idag Maria..


Kommentarer
Postat av: Milla

Bara för att du hade kängor och inte sneakers som vissa andra... Annars hade jag också hoppat runt! :P

2010-05-02 @ 21:28:47
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0